Олеся Дусь: «Про важливість зовнішнього оформлення»

  • 10 місяців тому
  • Статті компанії

1. Чи є важливим зовнішнє оформлення для бізнесу?

Завжди так. І не тільки зовнішнє оформлення. Навіть якщо компанія не працює з роздрібними продажами і не представлена у вигляді торгових точок - оформлення офісу, виробництва, складу важливо. По-перше, це «обличчя» компанії не тільки перед інвесторами і клієнтами, а й, в першу чергу, перед співробітниками. Якщо компанія хоче прищеплювати корпоративну культуру, повагу, стиль і лояльність співробітників, то перше, що вона повинна зробити - це почистити ганок, зробити парковку і привести в порядок фасад і офіси.

При цьому наляпать на фасад банер або зробити неонову вивіску в стилі реклами 90-х - це прям «фу». Це називається зробили на «відвали». Так в Дніпрі цілі вулиці оформлені - просто жах. Наприклад, вулиця Святослава Хороброго. Я не можу там ходити - у мене починає очей смикатися від цього якості наружки.

Те, як компанія виглядає зовні багато в чому характеризує її зсередини. І я часто бачу підтвердження цьому: висить величезна жовта вивіска, яку видно за 100-200 метрів, відсутність урни біля входу і відбиті сходинки відразу говорять про рівень обслуговування всередині цього приміщення. Найчастіше там до клієнта взагалі діла немає або продукт ну зовсім не привабливий. При цьому є ази нейромаркетінга, які прямим текстом кажуть «помаранчевий і жовтий колір в великому масштабі створюють відчуття дешевизни продукту». А якщо перед нами невелика чорна або графітовий табличка, з красивим шрифтом і на красивих хромованих кріпленнях - всередині, найчастіше, буде дорогий продукт і хороший сервіс.

Просто подивіться на офіси і магазини компаній зі світовими іменами. Вони не можуть дозволити поставити під сумнів їх бренд. Тому їх офіси і шоу-буми завжди на висоті. Шкода, що у нас так багато і не навчилися користуватися референс при оформленні свого магазину.


2. Як зовнішня реклама вплинула на розвиток вашої компанії? Які її елементи ви використовуєте?

Для торгових точок зовнішнє оформлення завжди є ще однією «Р» в стратегії компанії. Тому, що це - місце продажу та просування. Зробити зручну навігацію до точки продажів - це сервіс. Зробити впізнаваним стиль оформлення - це теж сервіс. Зовні має бути зрозуміло, хто ви і чим ви займаєтеся. У компанії «Аквантис» (Дніпро), де я працювала, шоу-рум оформлений у фірмовому стилі і він помітний з вулиці. Відразу видно, що компанія займається. При цьому він досить гармонійно вписується в архітектуру. Нічого кричущого або псує фасад. І клієнти часто говорили в розмові «А, це ваш магазин на Грушевського на розі?».

Сьогодні я працюю в іншій сфері і наш головний офіс компанії «Євро Хауз» оформлений відповідно до тематики продукту - послуг проектування і будівництва. Клієнти, приходячи в головний офіс, завжди захоплюються його зовнішнім виглядом. Офіси в регіонах зовнішнього оформлення не мають, т. К. Розташовані в офісних центрах. Але все всередині вони все оформлені за стандартами фірмового стилю.


3. Якщо зовнішня реклама - це особа оффлайн - бізнесу і перше знайомство клієнта з ним, чи варто економити на оформленні?

Питання економії на оформленні - це дуже необ'єктивний і роздутий питання. Основний ресурс, на якому не варто економити - це час реалізації такого проекту.

Стильно можна зробити і за невеликі гроші. А можна витратити тисячі і отримати естетичний жах. Якщо у мене аптека в старій частині міста, то мені досить зробити стильну металеву вивіску, яка буде служити навігацією і зручну вхідну групу. Якщо це магазин солодощів, то можна заклеїти всі вітрини оракалом із зображенням цукерок, поставити зовнішній штендер, лайтбордах у дороги і думати, що це круто. Безсумнівно, це буде залучати ЦА, але це не відрізнить вас від такого ж магазину поруч. А можна зробити величезну яскраву коробку з рекламного пластика на даху, прикрутити підсвічування і потім щотижня прибирати з неї пил, листя, павутину і т. П. До тих пір, поки вона не вицвіте або не покриється пилом. Що з цього дорожче?

Будь-яке зовнішнє оформлення починається з цільової аудиторії, ідеї і проектування. На це потрібно витратити основну частину часу. Тому мені дуже імпонують рекламні та виробничі компанії, які питання починають не з вартості і матеріалів, а з ідеї і проекту.


4. Ви напевно часто стикалися з замовленням зовнішнього оформлення. Чим ви керуєтеся при виборі підрядника?

Перше - це те, як мені відповіли по телефону - відразу або п'ять разів переключили. Друге - як підрядник мене слухає. Третє - які питання і на якій глибині задає. Відверто кажучи дратує, коли я говорю «Мені потрібно оформити офіс» і чую у відповідь «Ну, найдешевший варіант - це повісити банер. Подорожче - рекламний пластик ». Хочеться запитати: «Ви серйозно?» Ви хоча б дізнайтеся завдання цього оформлення і для кого воно! І четверте - як реагує. Якщо мені просто надсилають комерційну пропозицію або портфоліо - я його навіть не відкриваю. Це не робота менеджера. Це називається «відвалів, я і так завантажений. Тому ось - почитайте, а потім передзвоніть мені ». Якщо менеджер приїжджає на об'єкт, привозить зразки, пропонує ідеї - це для мене показник його залученості. Такому менеджеру я зможу довірити цю роботу.

  • Поділитися
  • Поделиться