10 секретів зовнішньої реклами 2022

  • 6 місяців тому
  • Статті компанії

Багатьох бізнесменів-початківців цікавлять секрети зовнішньої реклами, здатні створити умови для успішного поширення товарів і поставок послуг: секрети оформлення вивісок, рекламних стел, брендування транспорту тощо. Зазвичай це стосується дизайну реклами, повідомлення, колірного оформлення та інших технічних аспектів. Не слід забувати про креативний бік — без реклами, що запам'ятовується, кампанія буде провальною. Виготовлення рекламних вивісок для багатьох компаній виконують фахівці з Cowboy Art. Створюється композиція на основі маркетингових цілей, бюджету та особливих вимог клієнта.

секрети зовнішньої реклами

Секрет №1. Грамотність повідомлень

Навіть найкрасивіша реклама не здатна привернути увагу потенційних клієнтів, якщо у ній трапляються орфографічні помилки. Звичайно, зі зміною правопису в Україні є можливість використання старих норм, але грубі недоліки завжди є видами. Аналогічно з іншими мовами. Правила створення зовнішньої реклами передбачають, що замовник та підрядник перечитає всі написи на макеті щита або банера перед виробництвом.

Секрет №2. Банери потрібні клієнтам, а не для оформлення міста

Реклама використовується для привернення уваги потенційних клієнтів, тому на банері має бути мінімум – лише інформація, якою можна скористатися негайно. Шрифт має бути читаним, а колірне оформлення максимально простим – темні літери на світлому фоні. Також допускається застосування фірмової колірної схеми.

Секрет №3. Короткість інформації

На будь-якому щиті та банері міститься мінімум тексту. Його потрібно прочитати швидко – протягом трьох секунд максимум. Це не дозволить відволікатися водіям та пішоходам надовго на перегляд. Як зробити хорошу зовнішню рекламу в умовах великого міста - просто видати слоган компанії (якщо він є), відмовившись від роз'яснювальних текстів.

Секрет №4. Ніякого дрібного шрифту

Рекламний щит і банер призначені для читання на ходу, а розташовані подібні вироби зазвичай на великій висоті, що унеможливлює розгляд дрібних деталей. Роз'яснювальні тексти мають бути в буклетах із описом переваг, а зовнішня реклама призначена для привернення уваги.

Секрет №5. Правильний вибір колірної гами

Найкращий дизайн зовнішньої реклами передбачає не лише використання корпоративної колірної схеми. Потрібно враховувати пору року, в яку використовуватиме рекламна конструкція. Це не дозволить зливатися квітам на щиті або банері з небом, листям та іншими об'єктами на задньому плані. Читання має бути оптимальною незалежно від пори року. Вночі реклама може підсвічуватись, якщо це передбачено конструкцією щита.

Секрет №6. Обов'язкове залучення професіоналів

Незалежно від кількості деталей створювати зовнішню рекламу мають лише професіонали. Вони здатні витримати стиль компанії замовника, створити текстове наповнення, розмістити графічні елементи на тлі. Разом із дизайнером працюють копірайтери, фотографи та інші фахівці. Агентство зовнішньої реклами Cowboy Art допоможе в облаштуванні банера або щита, який буде не тільки запам'ятовуватися, але і ідентифікувати того, хто пропонує послуги через рекламу.

Секрет №7. Один контакт

Якщо ви хочете знати, як зробити зовнішню рекламу ефективною, виберіть один із контактів. По ньому звертатиметься потенційний клієнт, який побачив повідомлення на вулиці. Перевантажувати контактними даними, як і текстової складової, не слід. Один телефон чи адресу в інтернеті набагато легше запам'ятати без потреби записувати чи фотографувати.

Секрет №8. Відмова від колажів

Для того, щоб потенційний клієнт запам'ятав суть повідомлення, не слід зловживати зображеннями та контрастними кольорами на фоні. Ефективний дизайн зовнішньої реклами передбачає, що достатньо однієї фотографії або малюнка для підкріплення повідомлення, яке хоче донести замовник.

Секрет №9. Одне повідомлення на один щит чи банер

Як створити дизайн ефективної реклами із мінімальною кількістю тексту? Помістіть одну або дві пропозиції, що відображають суть рекламної кампанії. У поєднанні з мінімальним дизайном це матиме більший ефект. За наявності цілої серії схожих щитів, але з різними повідомленнями можна привернути більше уваги.

Секрет №10. «Порожній» фон краще

Мінімум половина простору, використовуваного зовнішньої рекламою, має бути заповнена текстом. Достатньо наявності фону – заповнення на 100% здатне лише відштовхнути потенційного покупця товару чи послуг. Що вивчити з дизайну для зовнішньої реклами ще, якщо цікавить більше тонкощів? Завжди є можливість поспілкуватися з професіоналами, які оформлятимуть ваші банери та щити.

  • Поділитися
  • Поделиться