Види зовнішньої реклами

  • 5 місяців тому
  • Статті компанії

У 21 столітті жоден поважаючий себе бренд не може обійтися без реклами. В умовах жорсткої конкуренції потрібно не тільки давати повну інформацію про свій продукт, але і стимулювати продажі, а також формувати імідж компанії. «Обличчям» фірми є зовнішня реклама. Це текстові або графічні матеріали, які розміщують зовні, поза приміщеннями - на будівлях, вулицях, автозаправних станціях та інших елементах вуличних конструкцій. Іноді таку рекламу називають «аутдор» - від англійського слова «outdoor», що означає «на відкритому повітрі».

Види зовнішньої реклами.

Є дві основні групи за способом розміщення: стаціонарна і тимчасова. Перший вид - це реклама, яка встановлюється назавжди, а другий - на певний проміжок часу.

Стаціонарна зовнішня реклама:

  • вивіски;
  • Лайтбокси (світлові короби);
  • Плакати і афіші на тумбах;
  • Розтяжки над проїзною частиною;
  • Реклама на транспорті (брендування авто);
  • Рекламні стели;
  • Рекламні щити (білборди).

Реклама на транспорті (брендування авто) - одна з найбільш ефективних реклам.

Тимчасова зовнішня реклама:

  • штендери;
  • банери;
  • Промостойки і інші мобільні конструкції.

Банери розміщують для залучення клієнтів, для інформування або для створення позитивного іміджу

Переваги зовнішньої реклами:

  •  Розрахована на візуальне сприйняття, тому привертає до себе увагу;
  • Широке охоплення місцевої цільової аудиторії;
  • Найбільший розмір рекламної площі;
  • Неминучість, неможливість «відключити» - вона завжди на виду;
  • Цілодобовий показ (більшість носіїв оснащуються підсвічуванням);
  • Доступність і швидка окупність;
  • довговічність;
  • Сучасні матеріали дають величезний вибір нових форматів.

Особливості сприйняття.

Для того щоб зовнішня реклама давала найбільший ефект, при її створенні та розміщенні слід враховувати деякі параметри:

1. Реклама повинна бути яскравою, що чіпляє і при цьому лаконічною - щоб за 1-2 секунди людина «вхопив» її суть.

2. Небажано захаращувати простір великою кількістю слів, в ідеалі це має бути зображення з короткою підписом.

3. Вибір місця розташування. Потрібно намагатися розмістити рекламну конструкцію так, щоб її побачила максимальна кількість людей. При цьому важливо враховувати різний кут огляду для пішоходів і водіїв.

4. Сучасна реклама повинна бути креативною. Щоб виділитися з «юрби», для просування бренду потрібно вибирати команду професійних дизайнерів, які не тільки розроблять унікальний проект, але і врахують всі найменші тонкощі, такі як ландшафт і пору року.

  • Поділитися
  • Поделиться