Як оцінити ефективність зовнішньої реклами?

  • 3 місяці тому
  • Статті компанії

Зовнішня вивіска найшвидший, ефективний і старий спосіб залучення інтересу споживача до свого бізнесу. Перш ніж почати рекламувати свій бренд необхідно ознайомитися з інформацією як розрахувати ефективність зовнішньої реклами і як проводиться професійна оцінка ефективності зовнішньої реклами яку проводять фахівці Cowboy Art.

Важливим фактором розміщення реклами та її результативності залишається попереднє маркетингове дослідження, розміщення вдало рекламної поверхні в міському середовищі, ймовірність і щільність контакту з потенційним і цільовим клієнтом, визначення розміру цільової аудиторії, охоплення і мотивації.

Всі ці фактори безпосередньо впливають на бізнес і успішність продажів. Головними показниками ефективності та успішності зовнішньої реклами представлені нижче фактори і формули розрахунку. Дають замовнику повну картину роботи рекламної компанії.

Бізнес-показники ефективності зовнішньої реклами

Прийшовши до висновку, що реклама це товар ефективність якого і користь можна виміряти, розглянемо основні показники, застосувавши методи оцінки ефективності зовнішньої реклами:

  1. Впізнаваність бренду. Виявити асоціативні мотиви, лояльність до бренду, знання бренду та інші характеристики. В даному випадку охоплюється потенційна аудиторія - це перший приклад оцінки ефективності зовнішньої реклами;
  2. Стимул продажів. Основна мета будь-якої акції просування, стимулювати покупця, зацікавленого цільового представника аудиторії. Необхідно заміряти продажу до і після, а також розмістити посилання або слово мотив привертає увагу і мотивуючий до дії.
  3. Образ бренду з подальшими ключовими і цільовими вимірами характеристики бренду.

Потенційна аудиторія

При вивченні поведінки аудиторії і проводячи аналіз ефективності зовнішньої реклами, враховують дані отримані з камер спостереження, годинне, сніфери, дані стільникових операторів. Метою оцінки потенційної аудиторії є впізнаваність бренду. Беруться за основу також:

  1. Місце розташування аудиторії;
  2. Часовий відрізок - день, тиждень, місяць;
  3. Характеристика потенційного клієнта: автомобіліст, пішохід або на громадському транспорті.

Як виміряти ефективність зовнішньої реклами для потенційної аудиторії в бажаних межах територіального і чисельного охоплення.

Reach = GRP / Frequency

де:

Reach - це представники аудиторії фактично бачили компанію.

GRP - оцінка ефективності однієї рекламної поверхні

Frequency - частота перегляду реклами

Ефективна аудиторія

OTS виявлення ефективної аудиторії, так як робота з показниками потенційної аудиторії буде мало вірна для складання загальної картини і показника даних про рекламу.

OTS = трафік × понижуючі коефіцієнти

До знижуючим коефіцієнтам відносять такі показники як:

  1. Сама конструкція, її відстань до світлофора, кут огляду і якість огляду, що впливають на візуальний контакт;
  2. Тривалість утримання уваги, клаттер і інші відволікаючі фактори, а також дизайн і яскравість вивіски, що важливо при плануванні дизайну всієї конструкції;
  3. Кут огляду, зміщення від основної траєкторії руху потенційного оглядача, необхідність даного дослідження безумовно важлива;
  4. Якість огляду, висота розташування і доступність для аудиторії.

Перш ніж замовити виготовлення рекламних вивісок, враховують всі ці фактори, як видно, якість самої вивіски і продуманість всієї конструкції сильно впливає на її ефективність.

Gross Rating Point (GPR)

GRP це співвідношення працездатного населення, старше 18 років до загального показника контакту з рекламою. На основі отриманих даних проводиться сумарне визначення ефективності зовнішньої реклами і обчислити загальний охоплення видимості можна за допомогою формули:

GRP = RP1 + RP2 + RP3 + ... + RPn

Де RP - рейтинг однієї рекламної площини за добу.

Чим більше показник цієї величини, тим ефективніше витрачені кошти на рекламну кампанію, а результат буде відповідати очікуванням.

Оцінка потенційної аудиторії в місяць

Показники ефективності зовнішньої реклами в місяць проводяться на основі географічного розташування, з урахуванням часу доби, потенційної, фактичної і доступною аудиторії.

Оцінка потенційної аудиторії в місяць

У деяких випадках з огляду на особливості розміщення зовнішньої реклами в місцях менш доступних менш освітлених потрібно рішення встановити світлові вивіски на замовлення, які значно підвищать ефективність реклами в довгостроковій перспективі.

Cost Per Thousand (CPT)

Показник CPT проводиться з урахуванням певного охоплення часу, економічна ефективність зовнішньої реклами розраховується на основі кожної тисячі потенційної аудиторії і надалі клієнтів.

CPT = (вартість реклами / кількість контактів) * 1 000

Цей медіапоказателей, як показник ефективності зовнішньої реклами, дозволяє оцінити економічно вигідні пропозиції грунтуючись на ціні за 1 тисячу і порівнюючи з іншими методами інформаційного оповіщення в медіа. Розрахувавши вартість витрат на просування можна вигідно замовити несвітлові вивіски і вивіски іншого типу, з максимальною вигодою і ефективністю.

Крім всіх перерахованих вище інструментів оцінки маркетологи і дизайнери проводять куди більш глибоке дослідження і роботу над створенням реклами, кампанією спрямованої на розкручування бренду і підвищенням ефективності реклами.

  • Поділитися
  • Поделиться