Який вид зовнішньої реклами вибрати?

  • 2 місяці тому
  • Статті компанії

Види зовнішньої реклами бувають різні. Її відрізняє численність форматів і типів. І це круте перевага для тих, хто прагне використовувати найоптимальніші варіанти для просування свого бренду, компанії, послуг або товарів. величезний вибір надає можливість роботи з кожної сегментом цільової аудиторії і органічно підлаштовуватися під кожну конкретну мету.

Всі носії зовнішньої реклами можна чітко розділити на:

  • стаціонарні, які розташовуються на окремих частинах будівель (фасади будівель) або спеціально зведених для цього конструкціях - їх можна визначити за наявністю власної території;
  • тимчасові - розміщення тимчасово на невеликий період часу і найчастіше створені для оповіщення про якісь події та заходи.

У цій статті ми розповімо про численні види і особливості зовнішньої реклами.

Формати зовнішньої реклами

Незважаючи на те, що ідеї зовнішньої реклами можуть бути надзвичайно різноманітними, всі вони підпадають під досить чітку класифікацію. Одночасно з'являються все більш нові різновиди, що дозволяють реалізовувати все більш ефективні напрямки рекламної діяльності.

Ми розглянемо найпоширеніші види зовнішньої реклами з прикладами.

Рекламний щит, бігборд

Найбільш популярний варіант, який розміщується на великих щитах уздовж трас. Розмір щитів - 6 х 3 або 3 х 6 метрів. Більш рідкісні розміри: 4 х 3 і 3 х 12 метрів. Можуть розміщуватися на фасадах будинків, забезпечуються спеціальним підсвічуванням.

Рекламний щит, бігборд

Cітілайт

Спеціальна конструкція, встановлення в місцях активних людських потоків або біля доріг з активним рухом. Габарити 1,2 х 1,8 м. Окремими випадками цих виробів можна вважати піллари і пілони. Перші відрізняються наявністю спеціальної "шапочки".

Cітілайт

Cітіборди

Відрізняється більшими розмірами - 3,7 х 2,7 м. Оснащені внутрішньою підсвіткою.

Cітіборди

Лайтбокс

Світловий короб, який використовується в якості вивіски і може мати різну форму. Купити лайтбокси також можна для оформлення вітрини. Через схожість з сітілайти їх часто плутають. Але вони створені для різних цілей. Це необхідно враховувати, вирішуючи, яку зовнішню рекламу вибрати.

Лайтбокс


Скрол 

Конструктивно являє собою сітіборди, в якому міститься до 8 рекламних постерів. Вони змінюють один одного через певний відрізок часу з використанням рольового механізму. Розмір 2,7 х 3,7 м.

Скрол

Призматрон

Оснащений механізмом, що працює за принципом жалюзі. Складається з довгих трикутних призм, на кожній стороні яких нанесені фрагменти трьох різних зображень. При повороті всіх планок картинка змінюється повністю. Габарити 3 х 6 або 6 х 3 м.

Призматрон

Мегаборд

Також називається Юніпол, суперсайт, суперборди. Це великоформатні щити, що встановлюються на високій опорі. Це дозволяє охопити більшу кількість потенційних споживачів. Розміри можуть бути різними: 15 х 5 м (суперсайт), 12 х 5 м (Юніпол), 12 х 4 м, 12 х 3 м. Робочих поверхонь 2 або 3.

Мегаборд

Брендмауер

Відноситься до видів реклами на будівлях. Являє собою металоконструкцію з натягнутою сіткою або вініловим матеріалом. Це - носії рекламного зображення. розміри варіюються. Підсвічування забезпечується за допомогою зовнішніх ліхтарів.

Брендмауэр

Арка 

Встановлюється над дорогою. Як і попередні зовнішні види реклами, відрізняється відносною свободою в розмірах - вони залежать від ширини проїзної частини.

Арка

Стелла

Розміщується уздовж магістралей, доріг і трас. Вказує на розташування підприємств HoReCa, компаній і предпріятій.Іногда їх встановлюють біля входу в офіс.

Стелла

Перетяжка

Натягується над проїзною частиною. Принцип схожий в аркою, але тут крім кріплень для банера не потрібні ніякі конструкції.

Перетяжка

Медіафасади або відеоекрани

Це цифрові рекламні конструкції, на яких демонструються flash-банери, графічні файли або реклама в відеоформаті. Спектр контенту може бути дуже різноманітний. Самі носії відрізняються довговічністю, міцністю і надійністю. Це дуже перспективний напрямок, що відрізняється зручністю і швидкістю зміни контенту. А можливість обходитися без монтажу / демонтажу веде до економії коштів.

Медіафасади


Ознайомившись з цим описом, ви будете знати, як правильно вибрати зовнішню рекламу для кожного конкретного випадку. Якщо є труднощі, звертайтеся в надає професійні послуги агентство зовнішньої реклами. Досвідчені фахівці допоможуть з вибором і дадуть потрібні консультації. Іноді клієнти звертаються з проханням виготовити брендмауер, а більш оптимальним рішенням є виготовлення об'ємних літер. Професіонали вміють швидко розбиратися в ситуації і знаходити кращий варіант. Тому краще звернутися до них перед тим, як вибрати зовнішню рекламу.

Головні принципи зовнішньої реклами

Професійні дизайнери і маркетологи дають наступні поради по зовнішній рекламі:

  1. Інформативність - постарайтеся укласти максимум потрібної інформації в мінімум тексту. Кожне слово має передавати чіткий сенс.
  2. Якість зображення - друк повинна бути високого рівня, без будь-яких дефектів, роздвоєнь, пікселів і т.д.
  3. Контраст і помітність - завжди враховуйте навколишнє середовище. Від того, як ваша реклама буде виділятися на тлі контексту, залежить, чи помітять її.
  4. Строкатість і недоладність заборонені. Вітається мінімальний набір кольорів і шрифтів. У потенційної аудиторії не повинно рябіти в очах.
  5. Заклик до дії. Обов'язково має бути присутня мотивація, спонукання. Прочитавши ваше послання людина повинна зрозуміти, які дії він повинен зробити, щоб досягти потрібного результату.
  6. Відповідність темі, своєчасність, актуальність. Замість "вічного" плаката і 70% знижок, який взимку і влітку викликає банерну сліпоту аудиторії, краще регулярно вивішувати такі: Тільки сьогодні - акція 1 + 1 = 3. Купуєш 2 речі, третя - в подарунок. Успей купити до 20.00!
  7. Оригінальність повинна бути, але в помірній кількості і не в збиток зрозумілості.

Використовуючи ці принципи зовнішньої реклами, ви досягнете очікуваного ефекту.

  • Поділитися
  • Поделиться