Де краще розміщувати зовнішню рекламу: поради фахівців

  • 1 місяць тому
  • Статті компанії

Розміщення зовнішньої реклами передбачає отримання спеціального дозволу від державних органів, інакше таке розміщення буде незаконним. Будь-які елементи зовнішньої реклами, будь то вивіски, банери, різні конструкції розміщуються за всіма правилами, встановленими міською владою. Цей дозвіл може отримати як рекламодавець, так і власник майданчика конструкції, що здається в оренду.

зовнішня реклама

Навіть у тому випадку, коли об'єкт, або окремі місця для розміщення вивісок належить компанії (фасад, дах), дозвіл все одно необхідний. У разі, коли реклама проводиться в агентстві, що має відповідний дозвіл на встановлення конструкції, клієнт позбавляє себе необхідності бігати по інстанціях, таким чином економлячи час і гроші.

Чинники, що впливають вибір місця для зовнішньої реклами

На вибір відповідного місця розміщення зовнішньої реклами впливає кілька факторів, головними з яких є вплив на потенційного споживача та його залучення. У зв'язку з цим місце для її розміщення має бути:

- багатолюдним;

- розміщено у місцях знаходження цільової аудиторії;

- доступним до перегляду як з вікна автомобіля, так і пішоходам.

Найвигіднішим вважається місто, центральні його вулиці з великим потоком людей, автомобільними пробками на дорогах, метро тощо. Тому вибираючи, де краще розміщувати зовнішню рекламу, важливо правильно вибирати потрібний носій та локацію, а також пам'ятати про основні цілі маркетингу:

- інформування потенційного клієнта;

- завоювання довіри до бренду;

- конкурентні переваги.

Зазвичай зовнішня реклама орієнтована на три категорії потенційних клієнтів: пішоходи, автовласники та пасажири громадського транспорту. Залежно від цього вибирається правильне місце та носій. Наприклад, для пішоходів оптимальним місцем буде тротуар, де можна зручно розмістити тумбу, пілар, пілон, білборд, сітілайт, об'ємні літери та різні конструкції на будівлях тощо. Пасажири громадського транспорту краще сприймуть елементи реклами, розміщені поблизу місць їх посадки та розміщення. На автомобілістів націлені розтяжки, банери над дорогою, рекламні щити, суперсайти. На всі категорії клієнтів розраховане брендування транспорту – популярний та ефективний напрямок у зовнішній рекламі.

Здійснюючи вибір де розміщувати зовнішню рекламу, багато рекламодавців віддають перевагу рекламі на будинках, оскільки така реклама впливає на широку аудиторію. Такий вид надання інформації про продукт має чималу вартість, проте характеризується високою маркетинговою віддачею, оскільки має всі переваги зовнішньої реклами:

- тривалий зоровий контакт;

- різноманітна цільова аудиторія;

- великий коефіцієнт віддачі за порівняно невеликих вкладеннях;

- тривалість кампанії.

Провівши детальний аналіз всіх чинників, можна визначити собі, куди розмістити зовнішню рекламу з максимальною ефективністю.

Висновки: де краще розмістити зовнішню рекламу

Вибір найбільш оптимального варіанта розміщення елементів реклами залежить від потреб рекламної кампанії, цільової аудиторії та інших факторів. Це може бути:

- фасад або дах будівлі;

- бренідування авто;

- рекламний щит чи інша конструкція.

Замовити виготовлення несвітових вивісок, бетонні літери або інший формат реклами можна у спеціалізованій компанії, фахівці якої знають всі особливості розміщення зовнішності та розуміють, якою має бути ефективна реклама та як організувати результативний маркетинг.

  • Поділитися
  • Поделиться