Як вибрати плівку для брендування та реклами на авто?

  • 3 місяці тому
  • Статті компанії

Ще кілька років тому плівка для реклами на авто не була широко поширена і тим більше не мала високого попиту серед маркетологів і PR-фахівців. Багато досвідчених автовласників не знали про існування спеціальних самоклеючих стрічок, а тому не використав їх навіть у особистих цілях. Однак паралельно з тим, як розвивався і «розквітав» ринок реклами, а конкуренція між брендами перейшла на якісно новий рівень, особливо популярним засобом просування власної компанії стало брендування авто.

брендування авто

Важливою умовою успіху подібної піар-кампанії є висока якість графічного друку. Визначатися з тим, яку плівку для авто вибрати, необхідно виходячи з багатьох різних факторів, у тому числі при врахуванні заздалегідь вибраного під поширення типу реклами.

Одні замовники вважають за краще наносити на кузов машини лише логотип компанії, інші вважають, що повне обклеювання з метою створення суспільного резонансу спрацьовує ефективніше. У будь-якому випадку рекламна плівка на автомобіль має бути щільною та зносостійкою. На сучасному товарному ринку подібні вироби представлені у різноманітному виконанні, розглянемо кожну категорію детальніше.

Види плівок для обклеювання машини та їх особливості

Щоб розуміти, як вибрати плівку для авто, потрібно максимально вникнути в питання, що досліджується, ознайомитися з виробничою технологією даних виробів заздалегідь. За способом виготовлення виділяють такі види рекламних плівок:

- литі: досить тонкі (від 50 мікрон), високоеластичні за рахунок мінімальної внутрішньої напруги, легко наносяться на вказану поверхню та безпроблемно видаляються. Вони користуються великою популярністю за рахунок внутрішньо властивих властивостей та тривалого терміну служби.

- каландровані: по товщині трапляються варіанти, починаючи від 70 мікронів. Пружні та гнучкі, тому добре обтягують вигини, але схильні до усадки. Якщо не зважити на цей момент заздалегідь, через час на поверхні машини можуть утворитися бульбашки і тріщини (особливо по краях корпусу).

В рамках вищенаведеної класифікації існують і інші, більш конкретизовані види плівок для реклами, які відрізняються між собою за матеріалом виготовлення:

- мономерна;

Належить до групи каландрованих. Відрізняється повною відсутністю еластичності та складністю натяжки. При цьому вона неподатлива до температурних перепадів, не розтягується як у теплих умовах, так і на морозі. Наносити її необхідно відразу єдиним шаром, за рахунок чого майстри нерідко стикаються із проблемою виникнення внутрішніх повітряних міхурів, які потрібно ліквідувати негайно. Головна перевага такого товару – доступна ціна.

- полімерна;

Належить до групи каландрованих. У ході виробництва даного матеріалу виробники додають у хімічний склад додатково речовину - полімерний пластифікатор, а тому плівка погано, але все ж таки тягнеться. Однак згодом вона все одно сяде (ризик усадки досягає піку в період між 6-ю і 12-ю місяцями від обклеювання). Фахівці вважають, що цей варіант продукції є оптимальним у співвідношенні ціна-якість, а тому нерідко звертаються до його використання. Стайлінг таксі зазвичай проводять за допомогою клейкої стрічки такого типу.

- литий вініл.

Така плівка для брендування машини не сідає і добре тягнеться, стійко переносить різкі перепади температур (від -15 до +80 градусів), не реагує на вплив хімікатів, які можуть застосовуватися під час миття машини. До того ж вона просто клеїться, зберігає насичений колір та чіткість графіки протягом усього періоду експлуатації.

брендинг машини

Процедура брендування набула широкої популярності, як в Україні, так і по всьому світу. Власники приватних компаній та корпорацій нерідко звертаються до фахівців із проханням перетворити офісний простір, стильно та акуратно задекорувавши вікна. Представники компанії Cowboy-art вибудовують співпрацю з кожним клієнтом в індивідуальному порядку, обклеювання офісного скла проводиться швидко, але методично, відповідно до чинних стандартів якості та норм безпеки.

  • Поділитися
  • Поделиться