Яким кольором зробити вивіску, щоб вона привертала максимум уваги?

  • 3 місяці тому
  • Статті компанії

Відкриваєте власну справу: магазин продовольчих товарів, ресторан, клінінгову, косметичну компанії чи фітнес-центр, та хочете залучити якомога більше клієнтів? У такому разі Вам варто серйозно замислитися над тим, який колір вибрати для вивіски свого закладу. Насправді тони впливають на людську психіку набагато сильніше, ніж може здатися на перший погляд. Цей факт підтверджений реальними дослідженнями, тому підбирати поєднання кольорів у рекламі варто особливо ретельно, попередньо вивчивши питання самостійно, а краще проконсультувавшись з фахівцями. Одна помилка може зруйнувати репутацію всього бренду та звести обсяги продажів до мінімуму.

інтер'єрна вивіска

Дизайнери-початківці нерідко вибирають епатажні кольори, що приваблюють клієнтів. З одного боку вони чіпляють погляд і спонукають на емоції, але з іншого – служать подразниками нервової системи, стимуляторами агресії та напруження. Забачивши вивіску, насичену різними символами і знаками у яскравому виконанні, ймовірність того, що людина підсвідомо відчує тиск ззовні, а відповідно замкнеться і намагатиметься убезпечитися від будь-яких пропозицій, що надходять, тільки підвищується. У професійній діяльності мерчендайзери повинні керуватися принципом балансу сил, тобто під час вирішення поточних робочих питань необхідно шукати золоту середину.

Шукайте високоякісне виробництво вивісок в Дніпрі? У такому разі Вам варто негайно звернутись до представників компанії Cowboy-art. До нашої команди входять виключно досвідчені фахівці, які добре розуміються на даному питанні та розуміють всі супутні справи нюанси. Професіонали розвинені всебічно, підковані у питаннях технологічного і процесуального плану, але й наділені юридичної та психологічної грамотністю.

Основні поради щодо вибору кольору для вивіски

Оскільки зовнішня інформаційна табличка є візитною карткою закладу, потрібно, щоб колір вивіски магазину у Дніпрі або будь-якому іншому місті України позитивно сприймався і швидко запам'ятовувався цільовою аудиторією, але водночас резонував із загальним простором міського середовища, тобто вигідно виділявся і натомість інших споруд та візуальних ефектів.


При складанні колірної схеми продукту, визначати який колір вивіски краще використовувати слід виходячи з таких критеріїв, як:


- Контрастність;


Чим більше відрізняються між собою різні ділянки зображення (наприклад, напис і фон), тим краще сприймається картинка реципієнтом. При цьому підвищується рівень видимості основного заголовка і читання тексту, що супроводжується.


- обмежена кількість відтінків;


Креативне мислення, фантазія, нетиповість та неординарність – усі ці якості вітаються у рекламному середовищі. Однак у всьому має бути поміркованість. Якщо на білборді або вивісці є більше, ніж три відтінки, реципієнтові складно сфокусуватися хоча б на одній з поданих деталей і обробити інформацію, яку до нього намагалися донести.


- грамотне планування композиційної схеми.


Дотримання співвіднесеності всіх зображених на стенді графічних одиниць є обов'язковою умовою при складанні вербальних та невербальних рекламних повідомлень. Сьогодні особливо популярними є несвітлові вивіски, тому що вони виглядають стильно і не збивають клієнта з пантелику при першому ж погляді.

Найкращі поєднання кольорів для рекламних вивісок

Багато дослідників намагалися з'ясувати найкращі кольори для банера та іншої ПР-продукції. Наприклад, по колу природної палітри Ґете оптимальною вважається комбінація:

- жовтого та червоного, жовтого та фіолетового;

- помаранчевого та синього;

- зеленого та червоного.

зовнішня вивіска

зовнішня вивіска У свою чергу доктор Кенінг впевнений, що найкращі поєднання кольорів для реклами це:

- фіолетовий + оранжевий, фіолетовий + зелений;

- жовтий + блакитний;

- Червоний + зелений + темно синій.

Згідно з дослідженнями психологів і аналітиків товарного ринку визначати відтінки вітрини і рекламної продукції варто виходячи зі специфіки бізнесу, що просувається. Співробітники компанії Cowboy-art з кожним клієнтом співпрацюють персонально, оперативно підбирають ексклюзивні рішення, виходячи з заявлених замовником вимог.

Звертайтесь до нас за виготовлення об'ємних букв у Дніпрі, а також рекламних стел та лайтбоксів!

  • Поділитися
  • Поделиться