Правильне оформлення місць продажу: особливості, поради

  • 1 місяць тому
  • Статті компанії

Для залучення потенційних клієнтів потрібно створювати умови, що дозволяють відвідати магазин. Оформлення місць продаж є однією з дій, які є обов'язковими. Різні вивіски, POS-матеріали, колірна схема конкретної торгової точки прямо впливають на результативність продажу товару незалежно від його призначення. Оформлення точки продаж передбачає в деяких випадках переобладнання приміщення всередині, а також зміну вивісок, покажчиків, перестановки торговельного обладнання, зміна колірного оформлення.

Поради щодо зовнішнього оформлення точок продажів

Перша функція, яку виконує зовнішнє оформлення торгової точки – привернення уваги. Потрібно зробити так, щоб потенційний клієнт помітив магазин, завдяки чому витратить свої гроші на певні товари. У ключових місцях на вулиці або торгового центру розміщуються спеціальні конструкції та покажчики, що інформують про існування певної точки. Як оформити точку продажу зовні:

- Встановити панель-кронштейни, дахові установки, тротуарну плитку, що виділяє магазин на фоні інших;

- використовувати брендові кольори, що зустрічаються у промо-матеріалах компанії (підприємця);

- POS-матеріали для зовнішнього оформлення. Збільшені макети товарів, великі покажчики під назвою магазину, товару, пропозицією;

- купити неонову вивіску, яка виділятиме точку продажів у темний час доби. Не забувайте, що тривалість світлового дня взимку помітно менша, тому конструкція служитиме найбільше в цю пору року. Торгові точки з цілодобовим режимом роботи також можуть скористатися такою перевагою.

Вхідна група приміщення також може бути оформлена незвичайною табличкою «відкрито/зачинено», на двері можуть розташовуватися стікери з розкладом режиму роботи, наклейки «від себе», «на себе». Додатково можна розмістити матеріали про майбутні заходи чи акції, що дасть знати відвідувачу про можливості конкретного магазину.

оформлення місць продажу

Поради щодо внутрішнього оформлення

Оформлення торговельного місця всередині приміщення передбачає створення особливої атмосфери залу, що відвідують клієнти. Завдяки унікальному оформленню інтер'єру процес вибору товарів буде набагато приємнішим. У магазин хочуть більше повернутися, якщо використовувати такі елементи:

- світлове оформлення окремих зон чи всього приміщення;

- незвичайне торгове обладнання до зони з касою;

- ростові фігури, макети товарів, збільшені в кілька разів або які дотримуються масштабу оригіналу;

- брендовані цінники, вивіски.

Інші поради щодо оформлення точок продажу всередині:

- використовуйте світлові короби у місцях викладки, прикасової зони. Це дозволить легше орієнтуватися усередині приміщення. Особливо такі пристрої потрібні в торгових центрах, супермаркетах;

- за відсутності великої кількості простору на полицях необхідні шелфорганайзери. Вони дозволяють зонувати полиці між різними товарами. Також виділення товару можна використовувати цінники;

- на місці викладки рекомендується розміщувати промо матеріали (листівки), де розповідається про нові товари, акції. Замовити ПОС матеріали є можливість у будь-якій кількості у компанії Cowboy Art.

Крім установки на підлозі та полицях POS матеріалів, вони можуть підвішуватися до стелі (залежно від висоти). Фірмові полиці конкретного бренду полегшать пошук конкретної продукції.

Навіщо потрібний сезонний брендинг місць продажу?

Будь-які місця та зони продажу повинні проходити оновлення зовнішнього вигляду. Ребрендинг, залежно від сезону, проводиться великими торговими мережами, щоб освіжити полиці та інтер'єр, де розташований товар. Це дасть кілька переваг:

- Підтримка інтересу покупців - акцентування уваги на товарі;

- заміна зношених POS-матеріалів, які вигоріли під впливом сонця або вицвіли через постійну дію вологи;

- можливість підкреслити атмосферу конкретної події, наприклад, у новорічні свята можуть використовуватися унікальні цінники, листівки, світлові короби.

Особливості оформлення місць продажів у кожної компанії свої, але слід скористатися запропонованими рекомендаціями. Вони є універсальними незалежно від типу товарів, які продаються бізнесменами.

  • Поділитися
  • Поделиться