Що таке POS-матеріали і для чого їх використовують?

  • 2 місяці тому
  • Статті компанії

POSM - це матеріали, необхідні для просування бренду, товару в різних торгових точках (магазини, супермаркети). Абревіатура POS означає «Point of Sales», що перекладається як «місце продажів». У перелік POS матеріалів входить безліч виробів, випущених з картону, пластику та інших матеріалів, якщо того вимагає авторська задумка.

Установка відбувається безпосередньо в магазині - часто поруч з товарами з метою залучення уваги до новинки, пропозиції знижки і в процесі розпродажі. Що таке POS матеріали для бізнесмена і потенційного покупця? Вони являють собою елемент, який фактично заміняє покажчик, що особливо корисно у великому супермаркеті, де важко зорієнтуватися при регулярних перестановках.

Окремо слід виділити види POS матеріалів, які можуть виготовляти друкарні та інші компанії, що займаються рекламою. Вивчіть найпоширеніші варіанти перед вибором способу просування:

  • некхенгер. Бирка, що поміщається на горлечко пляшки, де розписана інформація про товар, акції, ціною. Повісити виріб можна на пляшці з алкогольним напоєм, солодкої або мінеральною водою, маслом;
  • шоубокси. Брендована коробка з певною кількістю товару (найчастіше продукти харчування);
  • стопери. Вертикальний або горизонтальний знак, що виходить від полки з товаром. Покликані вироби привернути увагу до конкретного бренду або виду товару;
  • банер. Відрізок тканини або ПВХ, розміщений на вході в магазині або всередині торгової площі. На поверхні виробу знаходиться зображення товару, назва, слоган і / або пропозицію придбати його за вигідною вартості;
  • цінники. Найпоширеніший тип POS матеріалів, на якому вказується вартість товару. Часто на ньому розташовується логотип виробника або бренду. Розміщення POS матеріалів такого різновиду дозволить збільшити продажі незалежно від її призначення;
  • муляжі. Копії пропонованого товару, виконані в аналогічних розмірах для показу зовнішнього вигляду. Також муляж може бути збільшеним.

До переліку входять також лайтбокси, всередині яких розміщуються зображення з товарами і рекламними пропозиціями. Головна перевага таких конструкцій полягає в можливості повторного використання. Досить замінити полотно з віддрукованим матеріалом. Ці та багато інших форматів POS матеріалів часто використовуються підприємцями незалежно від того, в якому місті і районі розташований магазин.

Завдання POS матеріалів

Перебуваючи всередині магазину чи супермаркету, потенційний покупець здатний побачити на великій відстані певний варіант POS матеріалу. В результаті людина зупиниться і піде в конкретний відділ торгового простору. Бізнесмен отримає з цього додатковий прибуток. Часто на заклик банера, гірлянди або муляжу відгукуються покупці, у яких рекламованого товару навіть немає в списку на придбання. Таким чином, до переліку того, для чого використовують POSM, входять завдання:

  • інформування клієнта про пропозиції виробника або конкретного магазина, допомога в здійсненні вибору;
  • зонування торгового залу - виділення окремих типів товарів;
  • спонукання потенційного відвідувача на покупку товару. В цьому випадку POS materials розміщуються на вході;
  • підвищення впізнаваності конкретного бренду, товару і компанії-виробника;
  • напрямок покупця до того чи іншого товару. Для цього використовуються наклейки на підлозі у вигляді стрілок.

В результаті цього стимулюється покупка конкретною людиною товару. Зазвичай використовуються яскраві контрастні кольори, що виділяються на тлі конструкцій всередині магазинів, виконаних найчастіше в сірих тонах.

posm

Де розміщують POSM?

Перед тим як робити замовлення на виготовлення зовнішньої реклами, слід вивчити місця, де найбільш часто і ефективно використовуються POS матеріали. Побачити їх можна в таких точках:

  • поруч з магазином. У цьому випадку застосовуються рекламні щити, вивіски, тротуарна графіка, нанесена на асфальті або плитці. Може використовуватися муляж товару в натуральну величину або більше в кілька разів, ніж оригінал. У цій ситуації головне - закріпити конструкцію і наявність можливості швидкого демонтажу, коли починається дощ або торгова точка закривається на ніч;
  • торговий зал. Тут приклади POS матеріалів можна побачити в повній мірі. Доступні промо-стійки, воблери, банери. Обмежується використання лише площею магазину чи супермаркету;
  • полки з товаром. У цій точці знаходяться унікальні цінники, світлові короби, фірмові полки, ростові фігури, стопери;
  • каса. Дана зона торгового простору містить не тільки додаткові товари у вигляді солодощів, невеликих пляшок з водою або сигарет. Тут також можуть бути встановлені шоубокси з цінниками і банерами невеликого розміру. Головне, щоб зв'язок з касиром не порушувалася присутністю прямо перед очима рекламними матеріалами.

Для реклами якої продукції підійдуть POSM?

Якщо потрібні POS-матеріали на замовлення, зважте на те, що можна рекламувати з їх допомогою:

  • нові товари незалежно від призначення. Продукти харчування, книги, алкогольні напої, комп'ютерні ігри (при фізичних продажах), побутова техніка;
  • вироби, які необхідно продати по знижці в зв'язку зі швидкою заміною асортименту або закінченням терміну придатності;
  • акція, покликана просунути новий бренд або збільшити продажі вже відомого продукту (наприклад, три пляшки води за ціною двох або келих в подарунок при покупці спеціального комплекту).

Розуміючи, що таке дизайн POS матеріалів, можна краще орієнтуватися у виборі відповідних засобів. Щоб зробити замовлення, слід лише вийти на зв'язок з фахівцями, описати суть вимог, вказати, які товари продаються. Також обов'язково вкажіть, до яких товарах хочете привернути увагу. Спростити вибір допоможуть приклади ПОС матеріалів, що розрізняються типом, розміром, способом розміщення.

posm

  • Поділитися
  • Поделиться