Як оформити вітрину магазину одягу та залучити велику кількість покупців?

  • 2 місяці тому
  • Статті компанії

Вітрина є таким же рекламним інструментом, як банери і інша зовнішня реклама. Слід просто подивитися приклади оформлення вітрин магазинів, щоб переконатися в цьому. У даній ситуації не можна обійтися без допомоги професійного дизайнера, який змусить потенційних клієнтів зайти всередину магазину одягу. Сучасні дизайнерські вітрини дозволять не тільки якісно представити товар, що продається, а й викликати емоції у людини завдяки цікавому оформленню, що провокує інтерес і поява питань.

При зверненні до фахівця він обов'язково продемонструє приклади оформлення вітрин, на які спиратиметься вся робота в подальшому. Не слід забувати, що в даній галузі немає типових проектів - лише приблизно буде використовуватися стиль, показаний в прикладі. Здійснюється адаптація під обмеження простору всередині магазину, тематику (одяг для виходу в світ або для повсякденного використання) і унікальні вимоги замовника. Оформлення вітрин на замовлення можна виконати в Дніпрі оперативно і без зайвих витрат.

Яку конструкцію вітрин вибрати?

Креативні вітрини дозволяють оцінити тематику товарів магазину миттєво. Щоб уявити торговий простір, використовується два різновиди:

  • відкриті. Перехожі на вулиці можуть бачити практично всю внутрішню площу магазину, включаючи представлений товар. Грунтуючись на побачене, потенційний покупець приймає рішення про відвідування та подальшому знайомстві з асортиментом. Відкрита вітрина більше підходить для просторого і світлого приміщення;

оформлення вітрини магазину одягу

  • закриті. В даному випадку основна частина приміщення відділяється перегородкою, а між нею і склом розташовуються зразки продаваної одягу. Вони можуть бути підвішені на підготовлених конструкціях, які підбере дизайнер. Часто саме вітрини бутіків використовують такий варіант, щоб змусити зайти потенційного покупця всередину, якщо він буде дійсно зацікавлений.

оформлення вітрини магазину одягу

  • Власники магазинів одягу можуть використовувати змішаний варіант. В даній ситуації з вулиці можна побачити частину торгового залу. Це дозволить розглянути реальний товар, що продається, а ознайомитися з ним ближче вже, увійшовши всередину.

оформлення вітрини магазину одягу

Вибір освітлення для вітрин

Правильне оформлення вітрин передбачає і підбір освітлювальних приладів, якщо магазин буде працювати в темний час доби. Освітлення створює настрій, привертає до магазину нових клієнтів. Крім традиційного світла для елементарного виділення магазину в темряві (взимку світловий день не надто довгий), ілюмінація підбирається стратегічно. Світлове оформлення вітрини одягу має слідувати декільком принципам:

  • установка світильників поблизу скла з перенаправленням потоку світла всередину магазину. Ілюмінація не повинна бити прямо в очі людям на узбіччі вулиці;
  • допускається застосування кольорових світильників, які будуть підкреслювати достоїнства фасаду та одягу, представленої на вітрині. При необхідності можна використовувати RGB освітлення з можливістю зміни тону;
  • незвичайні вітрини виходять при наявності металогалогенних і галогенних ламп. Вони відрізняються використанням спрямованого світла, який концентрується на одному об'єкті або частини приміщення.

оформлення вітрини магазину одягу

оформлення вітрини магазину одягу

Помилки при оформленні вітрини

Запам'ятайте - кращі вітрини магазинів одягу використовують тільки якісні матеріали. Зверніть увагу на помилки, яких припускаються новачками:

  • решітки на вікнах. Замість них слід користуватися послугами охорони і міцним склом, здатним витримати сильний удар;
  • дешеві лампочки (особливо розжарювання, які є небезпечними в подібній ситуації);
  • відкрита вітрина при відверто слабкому інтер'єрі без використання дизайнерських рішень. Рекомендуємо вивчити зразки вітрин, які можна комбінувати з різними типами інтер'єрів;
  • використання одного і того ж дизайну місяцями. Згодом композиція приїдається багатьом людям, які проходять поблизу магазину. Для цього потрібно змінювати дизайн вітрини, щоб вона залишалася свіжою, залучала нових клієнтів і змушувала приходити старих відвідувачів.

Оновлення можна проводити шляхом установки нових манекенів, зразків одягу, зміни перегородки або кольору освітлення. Гарне оформлення вітрин має працювати постійно.

Ідеї для красивого оформлення вітрин

Для отримання приросту числа покупців в магазині одягу слід скористатися наступними рекомендаціями:

  • необхідне використання банерів або самоклеющейся плівки для того, щоб заманити до покупки зі знижкою або за наявності новинки;
  • застосовуйте лайт-бокси, які можна розташувати між перегородкою і склом. Аналогічно світлові констуркціі підійдуть при відкритому дизайні вітрини. Пам'ятайте лише про контрасті між кольором інтер'єру і самого короба, що світяться букв;
  • обов'язково демонструйте товар, який є в наявності. Кілька виробів на вітрині завжди скажуть про магазин більше, ніж вивіска.

Виготовлення зовнішньої реклами в Дніпрі може виготовлятися і для магазинів одягу без обмежень. Законодавство не забороняє і не регулює ніяк установку рекламних конструкцій в межах будівлі. Зміни можна вносити без очікування позитивної вирішення будь-якої комісії, що спростить оформлення вітрини і діяльність магазину взагалі.

  • Поділитися
  • Поделиться